Көлік трафигі ең нашар елдердің рейтингінде Қазақстан 84 елдің ішінде 47-орынға тұрақтады. Қазақстанның индексі 131,8. Жол қозғалысы индексі елдегі көлік қозғалысының жетілмегендігін бағалайды және жол жүру уақыты, кептелісте болған уақытқа қанағаттанбау, СО2 шығарындылары және жол жүйесінің жалпы тиімсіздігі сияқты факторларды ескереді. Бұл қаладағы жол қозғалысының жалпы жағдайы туралы түсінік береді.

Рейтинг бойынша, Қазақстанда жұмысқа бару үшін орташа уақыт бір жаққа 34,5 минутты құрайды. Халықтың кептелісте болған уақытқа қанағаттанбау индексі 486,6. Индекс бұл қанағаттанбау дәрежесі бір жақты жол жүру уақыты 25 минуттан асқаннан кейін әр минут сайын экспоненциалды түрде артады делінеді.

Тиімсіздік индексі 144,3 құрады. Жоғары тиімсіздік әдетте адамдардың қоғамдық көлікте емес, көлік жүргізуінен және жолда көп уақыт өткізуінен туындайды.

Екі бағыттағы қозғалыс кезінде шығарындыларды есепке алатын СО2 шығарындыларының индексі Қазақстанда 4004,3.

Рейтингті көлік тасымалы бойынша ең нашар Нигерия, Шри-Ланка, Бангладеш, Кения және Египет сияқты елдер ашады. Рейтингтің соңғы үштігіне Аустрия, Финляндия және Эстония кіреді.

Рейтингте ұсынылған ТМД елдерінің ішінде Қазақстаннан жақсырақ, жағдай тек Беларусьте ғана. Қазақстаннан рейтингте жоғары, яғни жағдайы нашар елдер ішінде Ресей, Әзірбайжан және Украина* бар.

* Украина бірқатар себептерге байланысты ТМД-да даулы мәртебеге ие.

Биыл қаңтар–сәуірде Қазақстанда көлік-логистика секторындағы негізгі капиталға салынған инвестиция 338,5 млрд теңгеге жетті, бұл бір жыл бұрынғыдан бірден ақшалай түрде 40,6% артық, ал физикалық көлем индексі 139,3% (яғни инвестицияның нақты көлемінің нақты өсімі 39,3%).

Күрделі салымдардың негізгі бөлігі кәсіпорындардың меншікті қаражаты есебінен болды: инвестициялық портфельдің 66,2%-ы немесе 224 млрд теңге. Құндық мәндегі жылдық өсім 37,3%.

Қаражаттың тағы 11,7%-ы банктік емес қарыз қаражаттары есебінен қамтамасыз етілді: 39,6 млрд теңге, 44% көбейген.

Жергілікті бюджеттен 36,6 млрд теңге (жылдық өсім — 2,4 есе), республикалық бюджеттен — 29,4 млн теңге (2,9% көбейген) инвестицияланды.

Күрделі салымдардың жалпы көлемінде банк несиелері 8,9 млрд теңгені құрады, бұл бір жыл бұрынғыдан 38,4% артық.

Өңірлер бойынша күрделі салымдардың басым бөлігі Ақмола облысының үлесіне тиді: 53,2 млрд теңге — бір жыл бұрынғыдан 53,1% артық. Одан кейінгі орында Алматы (39,2 млрд теңге, 7,9% азайған) және Атырау облысы (34,9 млрд теңге, 60,7% көбейген).

Көлік-логистика саласына ең аз инвестиция Ұлытау облысында: 179,2 млн теңге. Бұдан бөлек Павлодар мен Абай облыстарына да инвестиция аз салынған.